Lansering om

Automatisera kundresan med

NAR8

Kunder ger feedback i fler källor och mer än någonsin förr men kundresearbetet är ändå ofta tidskrävande och svårt. Ledare inom kundupplevelse vet att nyckeln till lojala kunder är att hålla kundresan relevant med uppdaterad kunddata.

AI förenklar sortering och analys av kunddata.

NAR8 är ett unikt AI verktyg som analyserar och kategoriserar fritext på svenska. NAR8 läser av stora mängder kundfeedback från många olika källor och sorterar den utifrån steg i kundresan, känslopåslag och vad som engagerar.
 
Med NAR8 får du en synlig och användbar kundresa som ständigt uppdateras med kundens kommentarer och känslor. Med den överblicken blir det tydligt vilka aktiviteter som är viktiga för medarbetare att prioritera och hur de effektivt kan påverka kundupplevelsen.
Device Frame

En kort och skräddarsydd implementering.

qode-np-item
1

Kartläggning av er kundresa

qode-np-item
2

Identifiering av feedbackkällor

qode-np-item
3

Programmering av ert AI-verktyg

qode-np-item
4

Lansering i er organisation

Synliggör och integrera kundfeedback i kundresan

Gör kundresan synlig i alla delar av organisationen

Minimera enkätutskick

Förstå och agera på vad som driver kundens känslor

Driv kundcentrering strategiskt i hela organisationen

Integrera intern och extern kundfeedback

Boka demo.